ביטוח ביטול טיסה

ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שהיא עם חברת א.מ שילובים

החיים מלאי הפתעות, גם שאנחנו בטוחים ששום דבר לא יקרה לנו לקראת הטיסה שלה חיכינו כל כך הרבה זמן, גם אז מרפי יכול להגיע ולשנות לנו את כל התוכניות.

לעיתים יש מקרים שלא תלויים בנו אשר מחייבים אותנו לשנות את התוכנית ולבטל \ לדחות את הטיסה .

במרבית המקרים, אם לא עושים ביטוח ביטול טיסה מסתכנים בתשלום מלא של הטיסה, חוץ מהעובדה שהפסדנו חופשה או טיסה ליעד מעניין, נאלץ גם להפסיד את הכסף הרב שעליו השקענו עבור כרטיס הטיסה.

עם ביטוח ביטוח נסיעה לחול אתם יכולים להבטיח לכם החזר על הכסף שאותו שילמתם ! בכל הארצות בעולם ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שהיא היה נפוץ מאז ומתמיד, בישראל רק בשנים האחרונות אנשים התחילו להבין את האטרקטיביות של ביטוח ביטול טיסה ומשנה לשנה רואים מגמת עלייה ברכישה של ביטוח מסוג זה.

א.מ שילובים היא תאגיד ביטוחי מורשה העוסק בשיווק של כל מוצרי הביטוח מתוך אסטרטגיה הרואה בהתאמת פתרונות הביטוח כמחייבת אותנו להבין ולהכיר לעומק את צרכיו, מאפייניו ורצונו של הלקוח, תוך אופטימיזציה של נכסיו וצמצום עלויות מיותרות.

סוכני הביטוח שלנו ידאו לדאוג לכם לרכישה ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שהיא – לקבלת מידע נוסף על ביטוח ביטול נסיעה לחול לכל יעד בעולם חייגו כבר עכשיו או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

ניתן לבצע בדיקת הכיסויים הביטוחים באופן עצמאי גם כן ללא כל עלות ב"הר הביטוח" – המרכז את המידע מכל חברות הביטוח.

התקשרו עכשיו: 073-7801252

לפרטים צרו קשר: